sunnuntaina, elokuuta 14, 2011

Sorunda 13.8, Ruotsi

Ihan mahtavassa seurassa huippukiva reissu. Univelkaa kertyi ja jutut sen tasoisia. Meissä on tiettyjä marsumaisia piirteitä, syödään vaan jatkuvasti ja vois vaikka torkahtaa ruuan ääreen ja herätessä jatkaa siitä mihin jäi...

Maailman Olympian Sankari oli junnu-rop1 ja sai sertin.
Botox oli junnu-rop2 ja sai sekin sertin.

Sitten sieltä sattui mukaan ihan vahingossa pieni abypoika, Ville-kutsumanimeltään. Ei mun pitänyt ostaa abyja. Ei mun pitänyt ostaa yhdenyhtä marsua sieltä itselleni. Mutta satuin pysähtymään niitä myynti-ilmoituksia lukemaan ja sen kasvattaja tuli siihen sitten samalla ja taikoi sen pikkupojan sieltä esille ja tarjosi mulle. Kun se nyt sattui olemaan sopivasta suvusta ja kivan näköinen, niin... En mä tehnyt kauppoja ihan heti. Mä pohdiskelin puoli päivää ja siinä vaiheessa, kun tavarat oli pihalla, ni palasin vielä katselemaan sitä. Syliinhän se jäi. Toki perustelut on muutkin kun pieni ja söpö. :D Mä tarviin vähän jotain uutta, kun Billy osoittautui sellaiseksi, ettei se sykähdytä.

Nyt se pieni istuu tuolla häkissä pestynä ja järkyttyneenä kohtalostaan. Sillä on häkkikaverina muutaman viikon vanhempi urospentu ja se on järkyttynyt kun ei uusi mokokoma edes haise marsulle. Puhumattakaan kielimuurista. Pikku-Ville puhuu ruotsia, Möykkis puhuu suomea. Yritä siinä sitten tutustua!

Tänään kotiin tuli astutuslainaan Maailman Citymaasturi. Yhdistin Botoxin kanssa. Suklaavauvoja odotellaan. Citymaasturi on valmis muuttamaan kuukauden kuluttua.

1 kommentti:

Pauliina kirjoitti...

Allekirjoitan täysin ekan kappaleen. :DD
Kaggahamra. :'D