sunnuntaina, marraskuuta 06, 2011

Boden 5.11 (Ruotsi)

Matka alko kauheen hyvin... Mika vei mut Parkanon juna-asemalle ja sit siellä lippuautomaatilla joku turasi sen oman lipun ostoa hirmu kauan... Sit mä hätäpäissäni nopeesti ostan lipun Rovaniemelle saakka. Just jee. No ei siinä ollu kun viis euroa eroa hinnassa, mutta kyllä pänni. Lisäksi mä en saanut sitä junan pöytää alas, kun maha oli tiellä. :D :D Onneks vieruskaverilla oli pitkä pinna, kun mä kävelin vähän väliä siellä käytävää edestakaisin. Istuminen on ikävää. Miten junan penkeistä on saatu NOIN epämukavat? Lea oli vastassa Oulun asemalla, kesäajassa, tuntia etukäteen. :D

Aamulla sit ajettiin näyttelypaikalle. Kolmetoista henkeä eli kolme autollista suomalaisia. Hassua miten valtioiden rajaa ei oo merkattu sen enempää. Siinä keskellä siltaa (keskellä kaupunkia) luki vaan Sweden - Finland. Hassua. Oon tottunut lentokoneella matkustamaan ja rajan ylitykset on ollu aina hankalia ja aikaavieviä. (Noh, mun lentokonekokemukset on pääasiassa joko ajalta ennen EU:ta tai sellasiin maihin joihin on tiukempaa.)

Näyttely oli tupla ulkomuodossa ja pet luokassa.
Hiippari: 90p, serti, rop1 (Bettan) + 89p, serti, rop1 (Minna) + Silver tarra, PPM5 (Lea)
Karvaturri: 88p, serti, rop2 (Bettan) + 88p, serti, rop2 (Minna)
X-factori: 85p (Bettan) + 88p, serti, j-rop1, j-BIS3 (Minna)
Zuppari: 88p, serti, j-rop1 (Bettan) + 86p, j-rop2 (Minna)
Kasvattajaluokka oli Minnan arvostelussa toinen!

Wauhtiviirille mä odotin jotain, mutta tuolla tajusin, että sehän on Ruotsissa jo aikuisluokassa. Se on karvan yli 5kk. Suomen ikäraja menee 6kk, joten Lemmareilla se on vielä junnu.

Takaisintullessa oli pimeetä, ei valaistusta, tuulee, sataa... Tosi kiva keli Lean ajaa ja sit vielä kellon kanssa, että ehtiikö Aida päivän vikaan junaan vai ei. Kemin kohdalla kurvattiin asemalle, että kokeillaan ehditäänkö ja avuliaasti yks juoksee puluboksia kantaen, yks mun kassia kantaen ja minä lyllerrän mahan kanssa. Ehdin junaan 22.30 ja olin Tampereella 5.30. :D

Kiva reissu, vaikka rankka.
Mun laskettuun aikaan viis viikkoa. :)

Ei kommentteja: