maanantaina, marraskuuta 14, 2011

Lemmikkimessut 12.-13.11.2011

Mulla oli kaamee viikonloppu. Me kun ei saatu marsuhoitajaa, niin Mika jäi kotiin ja mä suuntasin paikalle yksinäni. Meillä oli omalla yrityksellä (www.nakertaa.net/metalli) siellä oma messupaikka ostettuna ja lauantaina äiti sitten kökötti siinä koko päivän ja mä juoksin arvosteluissa käymässä. Harmitti, kun olin luvanu, että kiertää ihan rauhassa messuja ja tulee välillä vaan auttamaan. Auttamaan siis mua ja Mikaa.

Sunnuntaina sitten päästin äitin kiertelemään ja mun eläimet jäi kokonaan arvostelematta, kun en mä voi pistettä yksin jättää. Nora ja Jenni (kiltit ihanuudet) olisivat varmaan siinä sen aikaa tuuranneet, mutta eivät kumpikaan olleet lähimaastossa siihen hetkeen kun abyja olis kaivattu. Toiselta puolelta messukeskusta jos olisivat lähteneet juoksemaan meidän pisteelle ja siitä minä juoksisin abyjen luo, niin sittenkin olis abyjen arvostelut jo menneet ohi. Vtti niin maan perusteellisesti.

Noh, abyissa ei tullu meille kun kumat Vadelmatarhurille ja Voikukkapuimurille lauantaina, joten eipä sunnuntain arvosteluista varmaan mitään missattu (samat tuomarit), mutta kun oli maksettu, niin ärsyttää.

Annetuista ilmaislipuista ja luvatuista ilmaislipuista huolimatta ei siis juuri apua herunut. Yks kaveri jota aiemmin viikolla pyysin perjantaiksi kantoapuun sanoi ettei pääse. Lupasin ilmaisliput messuille, jos tulee, mut ei kelvannut sittenkään. Sunnuntaina mokoma kehtaa vielä viestittää, että oliko mulla niitä lippuja... No oliko mulla kantoapua?

Ei enää ikinä messuja. Ikinä.
Ens kevään PetExpo jää ihan surutta välistä, kun olisi perheenlisäys mukana kanniskeltavana.

Piti ostaa Latelle furminaattori, led panta, kenties uus kaulapanta (edellinen purkautuu ja repsottaa reunoista pahasti) sekä erilaisia herkkuja. En kerenny.

Ei kommentteja: