sunnuntaina, helmikuuta 24, 2013

Hämeenlinnan näyttely 24.2

Näyttelyjärjestelyt oli tällä kertaa pääasiassa mun vastuualuetta. Yhdistyksiä tapahtumassa oli mukana kolme. Marsuyhdistys näyttelyä järjestämässä, Rajakatse Fantasia ry hoiti buffetin plus tuomaroi ja palkitsi pukukilpailun, piirustuskilpailun, valokuvakilpailun ja paprikansyönnin sekä Hämeenlinnan Seudun Eläinsuojeluyhdistys oli mukana esittelemässä toimintaansa ja antoi palkintoja pet marsuille.

Olin tehnyt ja tulostanut luettelot, liimaillut tarrat arvostelukaavakkeisiin jo aiemmin viikolla. Mä olen enemmän ja vähemmän mukana myös Rajakatseen toiminnassa, joten leivoin buffaan porkkanakakkua, muffinsseita ja suolaisia pikkuisia haukkapaloja.

Sunnuntaina sitten pöytien ja paikkojen järjestelyä ennen ihmisten saapumista. Jännää.

Abyja oli ilmoitettu toiseen arvosteluun 23 toiseen 19.
Dumbledori, Xylitoli Tohtori, Ratamestari, Monitori, Kaliiperi, B-duuri, Bändäri ja Kaari olivat näytillä vaikka eivät mun omistuksessa enää olleetkaan. Meidän vanha jalostusuros Wallhamra AF Soul oli myös näyttelyssä mukana. Meiltä oli paikalla Narinari, Eliksiiri ja Karvaturri. Mä olen niiiiin tyytyväinen ja onnellinen, että mun kasvatteja oltiin tuotu näyttelyyn näinkin suurella innolla! Aivan mahtavaa! Dumbledori sai kuman molemmilta. Arvostelukaavakkeeseen oli lyöty sertileimakin, mutta näköjään tuomari oli tullut vielä katumapäälle ja vaihtanut kumaan. Xylitoli sai toiselta tuomarilta sertin. Ratamestari taisi myös saada toiselta tuomarilta sertin. Kaari sai molemmilta tuomareilta sertit. Karvaturri ja Eliksiiri sai yhdet sertit. Toivottavasti näyttelykärpänen on puraissut omistajia pysyvästi. :)

Kasvattajaluokassa meitä ei onnistanut. Jalostusluokkia sain kasaan kaksi ja olinkin jälleen kerran ainoa jalostusluokkaan osallistuva. Kaarille ja Karvaturrille sain ryhmät kasaan. Toisella tuomarilla toinen voitti, toisella toinen. Kaarin voittajaksi valinnut tuomari kertoi päätöksen perusteeksi sen, että siinä on rusettien asettelu ratkaiseva tekijä. Karvaturrin voittajaksi valinnut taas perusteli karkeutta. Hauska pikku lisä vielä se, että Kaari ja Karvaturri on sisarukset samasta poikueesta. :D

Kerrassaan mukava päivä vaikka voi luoja miten mä stressasin. Kun juttuhan on niin, että jos mikä tahansa homma kusee, niin sehän on automaattisesti vastuuhenkilön syy. Eli mun. Esimerkiksi kun ulkomuototuomareille ei oltu tulostettu nimikylttejä, niin se oli mun vika.

Ei kommentteja: