lauantaina, tammikuuta 10, 2015

Kenkälaatikosta häkkiin

Eilinen oli tosi huono päivä. Wallanderi puiputti aamulla, mutta ei enää päivällä. Aamulla maistui maito, mutta päivällä ei. Mä lähdin käymään keskustassa asioilla ja Mika tuli kotiin sillä välillä ja oli koittanut syöttää. Soitti mulle, että ei saa menemään, ku puoli milliä ja sit Wallanderi alkaa vaan pureskelemaan.

Illalla sitten, kun mä tulin kotiin, niin Wallanderi alkoi kuikuttamaan kun kuuli mun äänen! Sai iltalääkkeen ja maitoa ja oli taas tosi terhakkana. Hetken. Tänäänkin on ollut hyviä hetkiä ja huonoja hetkiä.

Jokatapauksessa nyt Wallanderi sai ylennyksen. Toin sisälle mun pienen ja postimerkin kokoisen sairashäkin. Kenkälaatikossakin kyllä riitti hyvin tilaa käpsytellä, mutta onhan nyt minihäkki isompi. Kenkälaatikkomarsusta häkkimarsuksi. :D Pystyy paremmin vahtimaan, kun näkee kokoajan ja tähän saa pullon kunnolla kiinni. Ihan kun Wallanderi nyt suostuisikaan pullosta juomaan... Häkki on tässä mun tietokoneen takana.

Peukkuja tarvitaan edelleen. Paljon.

6 kommenttia:

Taika kirjoitti...

Kuulostaa ehkä typerältä mutta kannattaisi siirtää häkki tietokoneen ja modeemin vierestä pois. Sähkömagneettisesta säteilystä ollaan montaa mieltä mutta on myös hyviä tutkimuksia siitä että se on ainakin ihmislapsille haitaksi, uskon että marsuille myös. Fb:ssä on ryhmä sähkömagneettinen terveys jossa usein hyviä linkkejä :) Toivottavasti siellä nyt voimistuttaisiin. Ja meillä ei muuten yksi marsu kestänyt ollenkaan baytriliä, sehän on aika tujua suolistolle.

Leeni kirjoitti...

Peukku x 1000000!!

AidaD kirjoitti...

Mä kans tota Baytriliä arkailin, mutta toistaiseksi papana on ollut kokoajan samanlaista. Onneksi...

Annostelu on 0,01ml/vrk. Mahdotonhan toi määrä on annostella, joten se liuotettiin veteen valmiiksi ja laitettiin mulle ruiskuihin niin, että on yksi ruisku päivässä ja 0,2ml ainetta kerralla.

Wallanderi vihaa sitä edelleen. Luoja, että se haiseekin pahalle koko mönjä.

Leeni kirjoitti...

Mites W voi tänään?

AidaD kirjoitti...

Elossa on. Ei takapakkia, eikä edistystä. Paitsi painossa ollan jo kohta 100g tietämillä, mutta sittenkään ei juo juomapullosta ja jalat kantaa huonosti. Tarkoitus on huomenna askarrella tuohon etutassuun tukilasta. Mitenköhän senkin asentaisi? Tulitikun palasesta, fleecestä ja teipinpalasta? (Kanafoorumeita selaillessa törmäsin tipujen jalkojen tukilastaan, ja tuli mieleen, että sehän voisi olla sopiva Wallanderillekin.)

Leeni kirjoitti...

Onpa ihana kuulla, että paino kuitenkin nousee! Tulitikkulasta <3 voi pientä!