lauantaina, lokakuuta 25, 2014

Näyttely Sauvossa

Tälläkään kertaa meidän marsuiset eivät saaneet mitään. Yleiskunnossa huomaa uuden marsulan tuoneen stressiä. Lämpötilan aleneminenkin vaikuttaa. Seuraavan pellettisäkin joukkoon taidan kaataa kauraa lisäksi, jotta saavat lisää energiaa. En mä saanu esitettyä edes jalostusluokkaa Motivaattorille. Sen poika Eliminaattori lähti Pauliinan matkassa katselemaan vähän uusia maisemia. Mä en muistanu Pauliinalle sanoa, että odottaa sen jalostusluokan verran. Pauliina hilpaisi paikalta oman tuomaroinnin jälkeen kun tuli pyllyn alla, kun kerrankin pääsi ajoissa. Harmi, koska en mä olis ilmottanu Motivaattoria enkä Eliminaattoria näyttelyyn ollenkaan muuten. Motin jalostusluokka oli ainoa syy ottaa se edes mukaan. Noh. Ehkä sillä on jo vuoden jalostuseläin pisteet kasassa? En tiedä. Voi olla, että ei riitä, kun tällä kertaa oli Suskin baldwineista ryhmä. Hmm...

Huomenna on Lemmareiden vika ilmopäivä. Mitäköhän sinne koittais arpoa?

Tein ekan harjoitusarvostelun tänään. Toivottavasti jatkoa tulee pian! :)

1 kommentti:

Pauliina kirjoitti...

Soriiiii!

Mä en tiennyt yhtään, että sulla oli moisia suunnitelmia Eliminaattorin varalle, kun Laura toi sen mulle ja sanoi, että Aida käski antaa tän sulle. Luulin, että se oli siinä sitten jo sen osalta päivän näytelmät. :P

Ja tosiaan tuli lähdettyä kuin tuli perseen alla, koska autossa oli kuulemma joku kukko... :D