sunnuntaina, maaliskuuta 25, 2012

Teivon näyttely

Tuomarointi on ihana. :) Mä niin tykkään päästä paijaamaan kaikkia ihania pörröpalleroita. Teivossa oli kamalan kylmä. Tosi monet marsut paleli, tärisi ja varmaan sen takia oli tosi jännittyneitäkin. Vaikeinta on ehdottomasti palkintojen jako. Kaikille kun ei palkintoja voi antaa, niin tosi moni suloinen jäi ilman. Harmittaa, kun kuitenkin jokainen marsu on omistajalleen tärkein ja paras ja ihanin ja suloisin ja... Maailman marsuja oli aivan mahtavan monta paikalla. Ulkomuotoluokkaankin oli ilmoittauduttu ja siitä olen tosi tyytyväinen. Ihana nähdä miten mussukat on kasvaneet.

Mun suklaaprojekti on edennyt jo niin hyvin, että Amatööri sai sertin ja jostain kumman syystä tuomari sijoitti sen ROP1 ja vielä Junnujen BIS3. Ihan mieletöntä. En mä oikeesti oo kuvitellu, et se olis edes likimain noin hyvä. Camelot Castle sai myös sertin. Hiippari sai kaksi. Eliksiirikin sai kuulemma kaksi, mutta Eliksiirin toista arvostelukaavaketta mä en saanut lainkaan, joten josko se löytyy jostain vielä? Generaattori on meidän uutta sukupolvea jalostusuroksia ja mulla on pelottavan isot toiveet Genen kehittymisestä. Hyvältä se vaikuttaa ja tuomarit oli samaa mieltä ja kaksi sertiä sille. Disasteri on aina ollut jotenkin yks mun suosikeista. Mä pidän siitä ihan hurjasti ja tykkään, että se on parempi kun esimerkiksi Castle, tuomari ei. Disa ei tälläkään kerralla valloittanut tuomarin sydämiä.

Kasvattajaluokissa taisin molemmissa olla vika. Jalostusluokista tuli ruusukkeet, mutta eipä siinä ollut muita. Tuli mieleen, että olis voinu esittää Hiipparinkin jalostusluokan, koska Hiippari, Herra X ja Majuri oli paikalla kaikki kolme. Majurista puheenollen. Ai että kun oli ihana poitsu. Se M-poikue on sellainen, että Majuria ja Meteoria on ollut kova ikävä myynnin jälkeen. Silmät ja pää ihan niinkuin Hiipparilla. Nätti kun mikä. Pus-pus. Se olikin pet-luokan tuomarin suosikki.

Isot kiitokset ihanille apukäsille. Mä en ikinä pystyis tuomaan noin montaa, jos en vois luottaa siihen, että on ihanat ystävät paikalla.

Ei kommentteja: