tiistaina, maaliskuuta 22, 2011

Marsunpoikasen pentupaketti

Haluaisin nyt ihmisiltä kommentteja minkälaisen pentupaketin marsunpennulle vois laittaa mukaan. Rekisteripaperi/sukutaulu + ruokapussi on mun mielestä ihan täysin hyvä, mut mä haluun antaa enemmän. Mä haluun sellasen hienon kivan systeemin kaikille pennuille.

Toistaiseksi mulla on ollu kansiossa marsun sukutaulu, painopäiväkirja, sairaspäiväkirja, hoito-ohje ja muovitasku. Muovitaskuun oon laittanu SMY:n ja EPJY:n alennuslaput. Mut siinä on kaikki.

Mitä muuta vois keksiä mukaan? Joskus on ollu valokuvia, jos oon kerenny teettämään niitä ennenkun pentu on muuttanut pois, harvemmin oon niin ajoissa. Vanhemmilla marsuilla on mukanaan näyttelyarvostelulaput. Tässäpä haaste lukijoille, mitä pennun matkaan laitetaan?

HUOM! Tajusin tänään vaihtaa tän blogin aikavyöhykkeen! :D Nyt siis Suomen ajassa! Jei!

1 kommentti:

Vauhtimamma kirjoitti...

Hirmu monella on puutteita siinä perus marsunhoitotiedossa. Eli mä ehdottaisin linkkilistaa/pientä tietopakettia tämmösistä tavallisista kompastuskivistä (esim. tuoreruokinta, koska marsu eläinlääkärille...) . Saman tyyppisen tietopaketin sain aikanaan mukaan kasvattajalta, kun ensimmäinen koira ostettiin kasvattajalta.