perjantaina, toukokuuta 10, 2013

Kuka on...

Kuka on mennyt ilmoittamaan mun marsuja pet luokkaan? Voi luoja, kuka on ilmoittanut niitä VIISI?!? Puhumattakaan siitä, että ulkomuotoluokkaan lähtee 12 abya...

Huomenna siis Lempäälässä näyttely. Pet luokkaan saa vielä jälki-ilmoittautua ennen kymmentä. :)

Montakohan vuotta siitä on kun viimeksi olen pet luokassa ollut osallistujana. Jotenkin se on vaan jäänyt aina näiden ulkomuotomarsujen jalkoihin. Mä olen oikeesti aivan 100% pet harrastaja. Mä rakastan pet marsuja. Mä rakastan pet luokkaa. Mulla on iso kasa joutomarsuja ihan vaan lemmikkimussukoina täällä kotona. Varmaan 15 ihan pelkkää lemmikkiä. :D Silti en ole vuosiin pet luokkaan ketään ilmottanut. Puunausta tiedossa. Ei varmaan tarvii nukkua ens yönä. Yksi näistä puunattavista on likainen - valkoinen - pitkäkarvainen. Saas nähdä joudunko ajelemaan sille siilin, jotta se näyttää hyvälle.

Ihan kun ei olis aikaa puunata.  No puunaamattomalla onkin aivan turha osallistua, kun tiedetään, että taso on hyvä, usein jopa likiimain täydellinen.

Mites siihen pet luokkaan nyt valmistauduttiinkaan. En mä enää muista! Apua!!

1 kommentti:

Janette kirjoitti...

Mä just äsken tulin koneelle kun olin 2 tuntii valmistellut Sipiä ja Sisua,rasvarauhasista tuli mun mielestä ihan TÄYDELLISET,en nähnyt siis mitään likaa ja vaaleanpunaiset läntit vain=3 En tiedä kyllä kuka on ilmotellut sun marsuja,harmi..=/