lauantaina, heinäkuuta 06, 2013

Tuleva pet tuomari kokeessa

Poikkeuksellinen ympäristö marsublogin merkintään. Nimittäin kynsistudio.

Saija tuli tekemään pet-tuomarikoulutuksen kirjallista koetta ja mä tein siinä samalla kynsihuollon itselleni. Teen siis rakennekynsiä työkseni, jos joku ei vielä tiennyt.

UV laitteiden vieressä keskittyminen on tarkkaa.

Välillä koneen suunnasta kuului jotain mutinaa, kuten "miten mä tämän muotoilen", "onkohan tää kompa", "oho, toi meinas jäädä välistä" ja "mitenköhän se sanamuoto siellä säännöissä meni".

Koe oli pitkä ja tiukka.

Niinpä tuomarikokelasta doupattiin kunnon kahveella kokeen aikana.

Koe lähetettiin takaisin pet-tuomari kouluttajalle Kirsille. Minä toimin siis vain kokeen valvojana. Kokeen jälkeen mentiin palluttelemaan marsuja meille. Mörri pääsi pussailemaan (?!) Saijaa, kun Mörri on kuulemma Saijan suosikkimarsu. :)

Ja jostain syystä kotona, kun mä iskin koneen takaisin piuhoihin kiinni, niin tulostin sylkäisi Saijan kokeen mulle ulos. Saaaaaijaaa....?!? :D :D

5 kommenttia:

Janette kirjoitti...

Eli Saija on siä Petissä 17.8-13 PiNassa?:D

Saija kirjoitti...

Voi ei mitkä kuvat x))

no olipa mystinen juttu tuo tulostimen sekoilu :DD..me siirrettiin vaan Mikan kaa se tulostimen piuha tein miniläppäriin kun ei saatu sillä isolla kannettavalla nettiä toimimaan..oiskohan se voinu mennä siinä jotenkin sekaisin?? :DD

-s.

AidaD kirjoitti...

Siinä vanhassa kannettavassa ei oo netin suojaukset enää voimassa. Se raukka ei ehkä enää kestäis uusia päivityksiä, joten oon laittanu sen niin, ettei se yhdistä nettiin lainkaan. :D Se on vaan sukutauluohjelmakone mulle.

Janette kirjoitti...

Juu sain jo vs. kävin PiNan sivuilla:)

Marsan Gerbola kirjoitti...

Aivan mahtava päivitys kera hienojen kuvien! <3