sunnuntaina, marraskuuta 23, 2014

Yhdistystohinaa

Olen sitten ku.. kaulaani myöden pas... pannut itseni likoon yhdistysasioihin,

Ensi vuodelle olen työntänyt naamatauluni jälleen Marsuyhdistyksen hallitukseen, hoidan (vaihtelevalla menestyksellä) yhdistyksen sivuja ja tulen askartelemaan sukutaulutietokannan kanssa. Otan ilmoittautumiset vastaan ja pääasiassa kasaan myös luettelot. Helmikuuun Hämeenlinnan näyttely on mun vastuulla.

Uutena on Pirkanmaan Nakertajien hallituksen jäsenyys. PiNan jäsen mä olen ollut melkein katkeamattomana jo seitsemän vuotta. Useimmiten jäsenyys on unohtunut maksaa, kun niillä on erilainen jäsenmaksukausi, kun olen muistanut. Nyt kuitenkin maksoin ikijäsenyyden, joten eipä sitten ainakaan unohdu enää.

Kaikki vaan liittymään Suomen Marsuyhdistykseen ja Pirkanmaan Nakertajiin. :)

Ei kommentteja: