lauantaina, marraskuuta 02, 2013

Lahden näyttelyn episodi

Episodi kerrassaan.

Aamulla lähtiessä jouduin siivoamaan ensin kuljetusboksit. Unohdin yhden kotia vaihtavan pennun kotiin. Annoin paperit kuitenkin, kun ne sentään oli mukana. Harvinaista, että paperit on, mut marsua ei. Yleensä marsut on kyllä kaikki mukana (tai noh...) mut paperit puuttuu melkein poikkeuksetta. Noh, annoin paperit kuitenkin mukaan. Näyttelypaikalla ensin esittelin väärää pentua ja vasta hetken päästä tajusin, että ei hemmetti!!! :D :D VIHDOINKIN sain Pauliinalle toimitettua ne himalayat, joista on puhuttu jo ties miten kauan. Paitsi, että Pauliina halusi nonself uroksen ja mä työnsin sille crestillisen. Samasta poikueesta, viereisistä häkeistä.

Näyttely sinänsä meni kivasti. Huippukondiittori oli Gaalassa ROP2 ja toisella tuomarilla ROP1! Molemmilta tuli sertit, joten Huippis on valio! Sillä turkilla!?!?!? Valio! No vahinkoja sattuu, mutta oon mä tyytyväinen. Ei se Huippis huono ole, en mä sillä, vaan kun vastassa oli niin paljon parempiakin. Omistani olisin kyllä sijoittanut Huippiksen hännille. Eliminaattori lilac oli myös tuomareiden mieleen ja sai kuman molemmilta. :) Mun kasvatti Ratamestari oli myös siellä ja sai toiselta tuomarilta sertin. Nyt silläkin on kaksi sertiä.

Näyttely venähti harvinaisesti tosi pitkäksi ja pitkämatkalaiset joutuivat juoksemaan kesken BIS pöydän taksiin ja junaan. Palkintoja sateli kyllä, kun heidän palkinnot sitten keräsi toinen pohjoisesta tullut. Palkintojenjako oli tosi sekava, kun siinä tuli kaikille kiire ja tuomarit antoivat BIS sijat jo siinä kun marsut olivat vielä pöydällä. Yleensähän kaikki arvostelut on ensin ja sitten pakataan, siivotaan ja järjestetään tila kuntoon. Vasta tämän jälkeen on palkintojenjako ja BIS sijat ovat kaikista viimeisimpänä, kun on jännittävin osuus koko hommassa.

Päästiin kotiin. Tämän unohtuneen urospoikasen kyyti ajoi tästä meidän ohi kotiinmennessään ja tulivat sitä hakemaan. Marsulassa alennuslipuketta näytelyyn kirjoittaessa, rupesin miettimään, että minkäs nimen mä nyt tähän kirjoitin. Ei tää kyllä A-poikueesta ole tämä kaveri, kun A-pojat asuu tossa toisessa häkissä. Hmm....

Mä olin antanut näille urospennuille paperit väärinpäin...

Onneks mun pää on kiinni mun hartioissa.

1 kommentti:

Veera kirjoitti...

Ei hitto Aida, hyvin sä vedät! :D