keskiviikkona, tammikuuta 07, 2015

Lääkärikeikka

Niinhän se on, että lääkärikeikkahan tästä tuli. Wallanderi on pärskinyt välillä maitoa nenästä, mutta en ole ollut yhtään varma, että olisi sisäkautta mennyt nenään, vaan ulkokautta. Pieni nenä kun on pyörinyt aina ruiskun ympäri ja jos siinä on ollut pisara, niin onhan se nokka ollut sitten maidossa. Jokatapauksessa Wallanderilla oli nyt sitten hengityksessä napsumista sekä hengitys näyttää voimakkaammalta, kun normaalisti.

Saatiin nopeasti aika ja Wallanderi hurmasi lääkärin täysin. Iso mies tuumasi moneen otteeseen, että onpas se aika söpö. Wallanderi oli tietenkin tosi reipas. Pureskeli mua ja jutteli paljon. Vähän aikaa pöydällä touhuttuaan se kiipesi mun kädelle ja alkoi päikkäreille. Saatiin antibiootit. Toivotaan, että rohina lähtee pois.

Wallanderi muutenkin haluaa istua kädelle nukkumaan. Se tässä pöydällä touhuaa aikansa syömisen jälkeen. Pureskelee tietokoneen kulmaa, pomppii näppiksellä ja sitten jälleen pureskelee jotain. Hetken päästä tökkii nenällään mun kättä ja kiipeilee, kunnes pääsee kämmenelle. Siinä on tosiaan hyvä ottaa torkut.



Hyvästä ruokahalusta huolimatta painon kanssa on ollut silti ongelmia. Iltapaino marsulaan viedessä on ollut 86-88. Aamupainot marsulasta tullsessa 81-82... Not good. Painoi syntyessään sen 80g, mutta ei ole vieläkään kasvanut sen enempää. Ikää on jo 8 päivää. Onneksi se on reipas, syö mielellään. Joka kerta, kun kenkälaatikko puiputtaa, mä annan maitoa. Meinasin jo pelästyä kun se kolmen päivän ikäisenä teki ripulia, mutta se meni ohi. Nyt on papana normaalia. Eläinväki näin ylipäätään sairaanloisen iloinen eläintensä kakasta. :D Oikeesti. Kertoohan se eläimen hyvinvoinnista tosi paljon. Jos ei tule, niin jotain on pahasti vialla. Jos tulee liikaa, ni taas on jotain vialla. Mä riemastuin tosi paljon, että tuolla Wallanderin päiväpiilossa on iso kasa pienenpieniä papanoita. Mä jopa pidän niitä sievinä. :D

Mä varmaan nyt jätän ensi yöksi Wallanderin sisälle, koska täällä on kuitenkin lämpimämpää. Selvää on, että mamma ei ruoki, joten josko tässä olisi parempi. Otan sängyn viereen ja joka kerta kun herään, voisin sillekin antaa maitoa. :D Molemmat vauvat samalla kertaa. :D Wallanderihan siis tosiaan syö mun maitoa, kun Auniakin imetän ihan täysipainoisesti. Ei tartte ostaa korvikkeita.

4 kommenttia:

sanni kirjoitti...

Voi pientä <3 Täällä on peukut pystyssä että rupeis paino nousemaan.

M kirjoitti...

Voi hyvät hyssykät kuinka suloinen pieni otus! <3 Tuli aivan Iri mieleen, juuri tovi sitten Iri vetäisi hetken sylissäpukittelun jälkeen päikkärit naamaansa onnellisena kun sai olla lämpimässä sylissä. :) Tsemppiä pienelle!

Rosa kirjoitti...

Miten ihana! <3 Voimia pikkuiselle.

Leeni kirjoitti...

Mä en kestä, miten ihana Wallanderi on! Paaljon tsemppejä!