tiistaina, maaliskuuta 24, 2015

Kauran kasvatusta

Kaikki hypettää facebookissa, kunka kevään merkkejä näkyy. Jossain on jo leskenlehtiä ja jonkun pihalla jo krookuksetkin nousee. Meillä on metri lunta.

Revi tästä nyt sitten kevättä?


Jos ei kevät ole ulkona, niin tehdään se sisälle. 19.3.

Ja eilen. Hyvin se kaura kasva.

Taitaa olla marsut kohta onnellisia. Muntsi-sisämarsu on saanut jo herkkuja maisteltavakseen. Samaten toipilas-Tonttumuori. Se siirtyy tänään marsulaan takaisin, kun lääkekuuri on nyt ohitse.

2 kommenttia:

sanni kirjoitti...

Mäkin oon niin käynnyt ostamassa siemenet ja kaikki valmiiksi. Kohta pääsee katsomaan onko homma vielä hanskassa ja tuleeko kukkia ja yrttejä! :)

AidaD kirjoitti...

Sanni, tunnistatko ton vieressä kasvavan pitkän huitaleen? :D

Mä oon kyllä varma, etten mä saa mitään kukkia kasvamaan. Mun esikasvatukset menee yleensä ihan hyvin, mutta siihen se sitten loppuu. Kaikki nousee ja sit kaikki kuolee. Tai venyy kilometrin mittaisiksi ja kuolee. Tai jos säilyy hengissä, ni ei kyllä vahingossakaan tee yhtään kukkaa/hedelmää. XD