perjantaina, elokuuta 31, 2012

Rekisteröintejä ja Rambo.

Rekkaroiteja tuli tehtyä taas. Hei pitkästä aikaa mulla on paperit valmiina ENNEN kun pennut haetaan uusiin koteihin!

Abypentuja ja mun himalayat:
S MVA Arcticas Snöboll M260-12
Arcticas Bubbla M261-12
Maailman Vampyyri M262-12
Maailman Vauhtiviineri M263-12
Maailman Viikari M264-12
Maailman Wattimittari M265-12
Maailman X-boxeri M266-12
Maailman Xavieri M267-12
Maailman Xena-soturi M268-12
Maailman Xenofoberi M269-12
Maailman Xylitoli Tohtori M270-12
Maailman Yliloikkari M271-12
Maailman Ykköskilleri M272-12
Maailman Youngsteri M273-12

Rambo
Meillä on nyt astutuslainassa mun kasvatti Maailman Cylvesteri. Syltty-poikanen sai uudessa kodissa lempinimen Rambo. :D Lilac-poika on aikas kivan näköinen ja sillä on kaksi neitokaista siellä. Eliksiirin ystävällisellä avustuksella Rambo oli repinyt puolikkaan heinäpussin häkkiinsä kalterin raoista. Siis puolet isosta mustasta jätesäkistä. Onneksi pussissa ei puuttunut isoja paloja, mutta toivottavasti lauma kakkii muovia... Mokomat.

Kyllä siinä lilacissa on viehätyksensä. Mähän jossain vaiheessa kirjoitin, että lilac-projekti on nyt tässä ja keskityn vain suklaaseen. Jostain kummasta mulle on ilmaantunut lilaceita ja kantajia... Kertomatta on tainut jäädä, että Maailman Ilopilleri tuli meille takaisin. Sen turkki nyt ei ole parhain mahdollinen, mutta pää sitäkin ihanampi. Pään muoto, pulisongit, sarvi, silmät, nenä... Korvista en sano mitään, kun ne ovat hyvin aerodynaamisesti muotoiltu likimain taaksepäin. Mutta noh, Pilleri siis koko lilac. Maailman Eufori tuli myös takaisin, mutta en mä sillä pentuja tee, koska se on niin läski. Valitettavasti. En mä halua sitä tiineysmyrkytykseen tapattaa ehdointahdoin, kun en ole saanut sitä laihtumaan. Pitäköön grammansa ja hoitakoon laumaansa. Se on laumassa korkealla ja putsaa kaikkien korvat. Sitten löytyy lilac kantaja Herra Hoo. Suvullisesti kyllä käytän sitä ei-lilac marsuihin, koska sen emä on mun rakkaan Hiipparin täyssisko. :) No Hoosta ja Camparista syntyikin Ufobongari. Lupaavan oloinen lilac brindle uros. Ei mun pitäny näihin lilaceihin nyt kajota ollenkaan. Mut en mä voinu kieltäytyä.

Ai niin. MarsuMagazine ilmestyi jälleen. :)

1 kommentti:

Anne kirjoitti...

Heh, voi sitä Ramboa. Se on täällä kotonakin moneen otteeseen terrorisoinut parvekkeella ollutta jätesäkkiä, jossa oli ollut heinää. Mokoma oli repinyt reiän ja mennyt sisään nukkumaan heinien keskelle..